Quote Of The Day

marți, 4 mai 2010

Bilbor



"Nu-i pamant ca si Ardealul nu e om ca ardeleanu' "
Si da, sunt mandra ca sunt ardealeanca, sunt mandra ca sunt "molcoma", ca nu sunt grabita, ca nu sunt stresata, ca sunt vesela :)
Am avut noroc sa ma nasc intr-un loc ferit de toate relele cred eu, intr-un loc "uitat de lume", dar care era lumea mea. Am crescut inconjurata de munti si aer curat, de oameni buni la suflet, si oricat de departe as fii, acel loc ma cheama necontenit reamintindu-mi sa nu uit de unde am plecat, sa nu-mi uit radacinile, sa nu-mi uit casa.
Intamplator am aflat ca Bilborul (localitatea cea mai pura din Romania dupa cum se spune) a devenit din ce in ce mai mediatizat, cu siguranta din cauza faptului ca o fabrica de apa minerala a inceput sa se infrupte din bunatatile acelui loc.
E un lucru bun, dar eu sper din toata inima ca acest lucru sa nu distruga acest "colt de rai"
Mai jos, cateva poze, promit ca mai pun :)

3 comentarii:

razvan spunea...

Mi-ar place sa ajung si eu candva aici :)

Carmen Elena spunea...

Si ce mai astepti? Destinatia perfecta pentru o escapada la munte :)

Anonim spunea...

Foarte curios. Cea ce am citit pe website-ul tau despre Blogger: Lucruri Simple - Trimiteti un comentariu m-a impresionat. Te felicit pentru realizarea carmenvilcan.blogspot.com, care e un site care merita cunoscuta.