Quote Of The Day

marți, 10 februarie 2009

dorinte...

„O persoana este de succes daca se trezeste dimineata si se intoarce seara in pat, iar intre cele doua momente face doar ceea ce doreste sa faca”

A zis-o Bob Dylan, niste cuvinte simple, cu intelesuri complexe. Oare cati dintre noi fac ceea ce isi doresc intre cele doua momente? Cati fac ceea ce isi doresc mereu? Ne e frica sa ne dorim… Ne e frica sa facem ceea ce ne dorim…Ne e frica sa visam…Si nu stim de ce sau de cine ne e frica, ne e frica de noi?

„Summer evening in the Champs Elyses, secret randez-vous planed for days…I’ll meet you at midnight, under the moonlight…” Asta imi doresc acum, imi doresc sa ies din tipare, sa fac ceea ce mi e frica, sa iubesc cu pasiune, sa fac lucruri de care mi-e teama, vreau sa ma ratacesc in magia unui oras necunoscut cu iubirea de mana, vreau sa sar, sa tip in mijlocul padurii, sa rad, sa surprind, sa ma surprind, sa tremur, sa iubesc, sa am fluturi in stomac, sa fac ceva nebunesc, sa nu regret, sa daruiesc, sa fug, sa sarut, sa domin, sa plang, sa surad, sa alerg desculta, sa traiesc din toata inima, si din tot sufletul fara nici un regret…

Nu, nu vreau vila cu piscina, nu vreau sofer si menajera, nu vreau fite, nu vreau snobism. Vreau Volvo-ul din visurile mele, cu un sot nebun de iubitor in dreapta mea, cu doi sau 3 copii neastamparati in spate, cu muzica la maxim, gonind prin toata lumea, o lume fara griji si fara prejudecati…

Niciun comentariu: