Quote Of The Day

luni, 16 februarie 2009

legea atractiei, sau something like that

Februarie, cerul acoperit de nori cenusii ma indeamna la ganduri melancolice…amintiri…sperante…vise...Ma gandeam iar la legea atractiei, si sunt convinsa de existenta acesteia, doar ca suntem atat de preocupati de faptul ca nu trebuie sa ne peocupe acest lucru, incat renuntam la incredere..Faptul ca “esti ceea ce gandesti” si ca “atunci cand iti doresti cu adevarat ceva, tot Universul contribuie la realizarea dorintei tale", ne duc mai degraba cu gandul la magie decat la adevaratul lor sens. Ni se intampla tuturor foarte des, fara sa ne dam seama, un exemplu banal ar fi atunci cand ne dorim sa mancam o ciocolata. Ce facem? Bineinteles ca daca stam si ne gandim o jumatate de zi cum sa facem sa apara ciocolata in fata noastra, aceasta n-o sa se intample, asa ca mergem la alimentara si ne cumparam. Asa inteleg eu legea asta a atractiei de care am tot auzit vorbindu-se in ultima vreme. Prin urmare, daca imi doresc sa-mi schimb ceva in viata mea, nu am decat sa urmez toti pasii necesari... Care-or fi aceia, inca nu stiu din pacate :), dar o sa-i aflu!

"Daca viata iti ofera lamani, fa-le limonada!" :D

Un film care te face sa iti pui niste semne de intrebare : THE SECRET
http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8

Niciun comentariu: