Quote Of The Day

joi, 19 martie 2009

Despre Masti...


Mastile…sunt indispensabile, si daca spunem ca nu le paurtam, mintim cu nerusinare…Daca nu ne-am pune mastile in societate, am fi noi insine, incapapili sa mintim, Dar totusi, spuneam ca uneori minciuna ajuta…fara acele masti, ne etalam gandirea ca o marfa pe taraba si prietenii vor fi surprinsi sa afle ce gandim despre ei…

Daca gandirea n-ar fi acoperita de opacitatea cuvintelor, am fi niste personaje mult prea transparante

Nu spun asta pentru a incuraja minciuna si ipocrizia, dar ce ar fi lumea fara masti ? Ar fi ceva anormal, parerea mea, prea am fi toti trasparenti, prea nu ar exista mister, am fi plictisitori

Exista persoane pe care le indragesti instant, datorita unei empatii intre tine si cel pe care ai ocazia sa-l privesti. La fel de bine, sunt oameni care iti sunt antipatici instinctiv. Fie pentru ca iti zgandaresc exact latura pe care incerci s-o ascunzi cat mai adanc, fie pentru ca au ce tie iti lipseste personal.
Viata e ca un teatru, iar actorii suntem noi, participand mereu la un bal mascat, purtand masti de sinceri, tupeisti, inteligenti, naivi, puternici, mincinosi, increzatori si asa mai departe
Un exemplu foarte intalnit de personaje care traiesc si „joaca” sub aceste masti sunt cei care se imbraca bine, arata agreabil, isi etaleaza ceasurile, ghiulurile(scarbos), manichiurile, fitzele pe geamul masinilor lor de prea-super-lux. Stau apatic prin restaurante, cafenele si baruri, se misca de pe-un picior pe altul prin cluburi de fitze si asa mai departe. Ii intalnesti obsesiv si n-ai cum sa nu-i distingi printre ceilalti actori: “isi bataie ochii, dau din picioare ca apucatii, injura, vorbesc agramat si schimonosit”. Mastile ii reprezinta asa cum se cuvine.Sunt foarte putini oameni care spun cu voce tare “mi-e sila de astia”. E si mai comod intr-un fel. Chestia asta ii lasa reci, nu-i intereseaza. Sunt insi care inainte sau in loc sa-si puna “intrebari” de genul, au tendinta naturala sa tolereze mut un mod de a fi dizgratios si fals pana la greata. De ce ma deranjeaza lucrurile acestea? Nu pentru ca ele sunt lipsite de sens, nu pentru ca imi place felul in care cersesc atentie si simpatie unii fanfroni isteti si nascuti sa fie clovni, nu pentru ca e cool sa critici, nu pentru ca nu ma numar printre ei J
Dar in fine, asta e un alt subiect de discutie. Ideea era ca fiecare purtam o masca, si fiecare suntem ipocriti in felul nostru mintindu-ne ca suntem diplomati, dar c’est la vie!

Niciun comentariu: