Quote Of The Day

marți, 17 martie 2009

Fitze


Tot vorbim de fite.....clubul ala e plin de fitze, la barul ala numai fitze, la sala e plin de fitze, ochelari de fitze, haine de fitze...fitze in sus, fitze in jos...Gucci, Armani, D&G, Cavalli, Louis Vuitton, mall-uri, telefoane, bla bla bla "- Am fost la mol, zise nu-ştiu-care afişînd un zîmbet larg, aşa, cam cît jumate de Chină. - Şi acum te simţi mai bine? O fiţă în plus, două, ceva? i se răspunse." Mall-urile, se ştie, sînt patria fiţelor românilor. Chiar daca "iti lasi fitele acasa", te asigur k n-o sa duci lipsa de ele in mall-urile din Romania. Fiţoşi de toate tipurile, din toate categoriile, cu ifose şi cu strîmbături din nas. Şi le-am văzut doar stand la o masă şi ronţăind ceva înainte de film. Fiţe de "copii" de bani gata, fiţe de dudui din a căror căpăţană dă pe-afară orgoliul neostoit de a avea şi fustiţa aia, da’ parcă e prea roz, şi pantofiorii ăia, da’ parcă nu sunt prea lucioşi, de a sta la masa aia, din colţ, da’ parcă nu e bine, că nu vede etajele inferioare, de a manca nu-ştiu-ce, da’ s-ar putea să se murdărească pe botic şi-o să fie lipicioasă de la ulei… Şi aşa mai departe. Toate sunt, pînă la urmă, fiţe de neam prost. Şi mai toţi sunt flămanzi după fiţele astea. "- Am ieşit în mol, să-mi fac cumpărăturile, dragă. Da, ce ştii tu, am intrat în toate magazinele şi n-am găsit nimic care să-mi placă, îi zise ea prietenei, la telefon, deşi n-are un chior în buzunar şi asta se vede după felul în care se schimonoseşte." Poate de multe ori suntem catalogati fiecare ca avand fite, poate fara sa ne dam seama...dar de fapt, ce inseamna acest cuvant neexistent in dictionar? Care sunt criteriile dupa care ii incadram sau nu pe cei din jurul nostru in aceasta categorie?

Niciun comentariu: